snart match =)

2 dagar kvar till match, och för mig betyder det väldigt mixade känslor

just nu är STRESSEN det som ligger närmast hjärtat
jag ska "fixa" och maila kryckan gällande de två spelare vi tittar närmare på i matchprogrammet
jag ska fixa matchsponsor, och allt va det innebär... fixa fram priser, maila kryckan logga och info
jag ska maila vidare motståndarnas laguppställning
jag ska maila vidare tränarens tankar....
jag måste fixa speaker

och... glöm inte all organisation innan match, dvs ta med alla grejer  och fixa allt innan match
och sen alla frågor, "vart är det?" "vem gör det?" bla bla bla...
Oftast kommer man ner på planen och är inte ens uppvärmd utan bara stressad.
Och just ja... Jag glömde att starta igång musiken, be vaktmästarn plugga in stereon och micken...
så ingen musik...
huuuuh.... blir stressad bara av tanken



Men... Nu till det positiva...

Ett bra och givande möte i tisdags
och jag hoppas vi får lite inspiration och glädje till fredag

Som vi sa, ser vi kommande matcher, träningsmatcher och träningar som : ja TRÄNING

Vi ser fram emot att ta emot Rosers på fredag i tibble =)
och vi hoppas på ERT fortsatta stöd!

Välkomna 18.15 till tibble!!



#21

Kommentarer
Postat av: Anonym

Keep up the good work! Ni är grymma!

2008-12-04 @ 18:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0