För att va första gången...

Får be om ursäkt för den inställda liverapporteringen!
Det var så att min hund bitit på batterisladden, så det har blivit glapp i den...
Därav uteblev uppdateringen, då det inte fanns några batterier...



---------------------------------------------------------------------------------------------------------


Min syn på matchen

Vi förlorade, mot Vallentuna, när hande det senast?
Jag har nog aldrig, då menar jag aldrig, förlorat mot Vallentuna

Men... dom har blivit bättre...
Framförallt så har dom en bra målvakt, som tidigare har lyst med sin frånvaro hos dom.
Men... vi borde vinna...

Jag tycker vi spelade bra... 2-4 spelade fungerade och vi fick riktigt fina lägen...
Tycker dock att avsluten kommer alldeles för tidigt, och därav många missade skott.
Skulle velat se en avsluts procent idag...
(inte för att jag hade någon vidare bra dag med mina avslut, absolut inte så jag menar....)

Men trots allt, vi gör ändå 25 mål, men släpper in 30...
Försvaret läckte alldeles för mycket...
Och stackars febriga Lotta i mål fick alldeles för svåra avslut emot sig.

Vallentuna satte sina lägen, Vi missade....

Tycker ändå att vi ska, eller vi har väl inget val egentligen,
att ta med oss det POSITVIA från denna match...

Det vi haft problem med tidigare, läste vi bra idag, då vårt 2-4 spel verkligen fungerade!
Det var glädje och positivt ute på planen, även fast vi har våra dippar!
Men det är TOK sååå mycket bättre än de tidigare matcherna...
Så nu ser vi framåt, det kan bara bli bättre!!! =)

Nya tag.... Det är en jämn serie, och det är bara å kämpa på, så kommer vi tillbaka!!

#21




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0