Länge sedan nu..

Ja, det var ett tag sedan jag skrev någonting sist! Ledsen för den dåliga uppdateringen från min sida, men det har varit mycket att stå i på sista tiden...
I dag slutade skolan tidigt så jag åkte hem och tog en kort löprunda. Sprang några kilometer, men kände mig som Bambi i stort sett hela tiden. Det var glashalt på alla småvägar och ja, jag ramlade faktikst som Bambi också. Men jag reste mig fort och sprang vidare...

Nu har jag precis ätit soppa med Daniel och vi sitter och tar det lugnt så här på torsdagkvällen framför Miami Ink.

I morgon är det träningsmatch mot pojkar 95. Det kommer bli en spännande upplevelse. Ska bli roligt att spela igen och ladda upp inför lördagens match mot KUngsängen. Bara min tumme klarar sig okej, att jag kan spela någolunda bra trots att den är skadad och att ingen annan skadar sig så är jag nöjd!


Ses i morgon!!

/ Astrid, bästa salamisäljaren i laget, Ånnegård


Kommentarer
Postat av: suss

Hur många sålda salami är fröken uppe i då? =)

2008-11-20 @ 21:32:39
Postat av: Astrid

22 stycken faktiskt! Och fröken själv då?

2008-11-21 @ 12:29:03
Postat av: Suss

Jäklar =) 17 st "bara"

2008-11-21 @ 20:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0