något för er läsare att tänka på

Under försäsongen hade vi en liten kick off.
Under denna kväll presenterade jag och Therese de tankar och de arbete som vi tänkt oss kring matcher mm.
Bla matchtröjor, arrangemang kring matcherna samt BLOGGEN

En plats där vi kunde skriva ner VÅRA tankar..
Inga krav, bara en rolig grej

Därför är det tråkigt att vi får mer kritik än positiv feedback på det vi gör!

Vi har en hemsida som uppdateras, vi har en blogg, vi har ett arrangemang kring matcherna som gör att
jag och therese många gånger gått ner på planen utan att vara uppvärmda bara för att vi ska sköta allt runt omkring

Jag tar till mig av denna kritik, och jag tar åt mig av den.

Men ni som kritiserar, och värst av allt anonymt, LÄGG AV

NI gör ingenting för att vårt lag ska fungera, vår organisation ska fungera. Så då kan ni lika gärna sluta kritisera också!
Vi behöver inte era negativa kommentarer längre

Då lägger vi hellre ner

# 21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0