Premiär......

... Är det för det är mitt första inlägg i bloggen, men ändå är inte den enda....

Var in på stadium efter jobbet och kollade runt lite på nya jogging skor och hittade ett par som jag provade.
Jo men dom här blir väl bra, tänkte jag.

Då det kommer fram en kille som undrar om jag behöver hjälp? Nä jag tror dom här blir prima... men du, vad menas med pronations steg? Det står det på nästan alla modeller? Jo, börjar killen, det är för att de flesta springer på ett visst sätt och dom här är förstärkta med bla bla bla bla bla ... men jag springer ju såhär ..(och visar hur jag gör)
Ja, då ska du inte ha såna, du ska ha en neutral sula, och tar fram ett par som jag provar... 

Jäklar, är det så här det ska kännas? Nu har jag ju hela foten rakt ju?..... sweeeeeet

Ja tydligen...så nu tjejer ska ni få se mig springa som aldrig förr, för ikväll blir premiär med mig i mina nya NEUTRALA dojjor!!!!  =)

# 14


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0