3 timmar kvar till matchstart...

...och här sitter jag framför datorn och förbereder mig så gott det går genom så många mentala time- outer som möjligt.. Det innebär för min del: ett och annat youtube-klipp, läsa ointressanta bloggar, kika in på aftonbladet för att se om det kommit nåra nyheter dem sista fem minutrarna samt självklart Facebook.. ha!

Dagens match mot Enköping är svårtippad.. Man vet liksom inte så mycket om dem. Hemsidan deras berättar inte mycket, vilket är synd tycker jag. Jag tycker att det är roligt att läsa om andra lags förberedelser och så, det gör en mer taggad och samtidigt mer nervös! Skärckblandad förtjusning på något vis..
Förra året vann vi hemma med klara 34-27, men torskade borta med 26-23.. jag vill minnas att dem har en målvakt som gärna rusar ut för att plocka långa kontringar och en vänsterkant som är riktigt kvick i fötterna.. Återstår att se vad som händer idag då med andra ord!



 Logga (Länk - Startsidan)   VS    Logga (Länk - Startsidan)

Matchstart 12.15 Tibble CC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0