40 minuter

Nu är det bara 40 minuter kvar till samling nere i Tibblehallen. Om en kvart kommer coach och hämtar mig vid övergångsstället utanför huset. Han måste ju, som han skrev det, "hinna ta en fika innan avfärden". Och det e klart. Ladda upp med en kaffe är väl aldrig fel. =)

Jag är så jäkla taggad inför matchen. Det ska bli fruktansvärt roligt att åka upp till Avesta och ge dem en rejäl match!
Lite nervös är jag också, men det är som vanligt, så som det ska vara.
Jag var ensam hemma igår, det är inte ofta jag sitter och pluggar matte en lördagkväll ska ni veta, men allt för matchen så klart! haha, det gjorde att jag fick sova riktigt gott och länge i natt i alla fall. Det var behövligt kan jag säga. Försökte sova bort träningsvärken i benen, men det gick inge vidare... Men som Kryck sa, inför matchen är vi bara ännu starkare i benen än innan..
Det blir, hur som helst, en riktigt ordentlig uppvärmning idag.
Shit vad jag vill vinna!!! Fruktansvärt Taggad! AAAAH!  

Roger över Roger ut!
Ses snart hörni!

Avesta - Brovallen  here we come!

// AÅ #13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0