Dags för tisdags träning

Snart är det dags för mig att bege mig från Solna, till Tibblehallen för dagens träning!

Tror dom flesta är lite "tagna" av matchen i söndags. Den gick på nåt sätt rakt upp i våra huvuden, och så även den kritik som kom med förlusten.
Det märktes iaf på gårdagens träning. Det blev en diskussion i början av träningen, där vi tillslut rensade luften ganska ordentligt! Men, det finns säkert en hel del kvar....
Det märktes väl på träningen, då det var som ett gäng näbb gäddor som spelade (inkl mig själv!!)
Igår kanske va en sån dag då vi skulle lekt lekar hela träningen för att skratta och inte bråka....

Tack å lov, så (kanske) Leffe såg detta, och avslutade träningen med en välbehövlig benmassage!
Mumma för er! (själv strechade jag arslet och min höft)

Idag hoppas vi alla på en bra stämning på träningen!
Inte mycket kan bli värre än igår =)

Så nu laddar vi upp med ett MYCKET GOTT SKRATT =)
hahahahahahahhaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0