Egna tankar

Så här när man läst igenom Arbrås referat, så vet jag inte vad jag ska tänka?
Ska man vara glad över resultatet?
Vet inte det jag.... I deras ögon var deras seger aldrig hotad, och kanske inte...
Men ....

"
En vinnare är ödmjuk"

Något som jag  tycker man ska leva efter, men vissa gör det inte!

Vi hade ju aldrig räknat med att vinna denna match, och tror inte många kan gå till sig själva och säga att dom gav 110%
Vissa kan säkert det, men vissa inte....

Iaf....
Vi hade som mål, att inte förlora med mer än 10 bollar, ett mål som vi höll!
Så ska vi vara nöjda?

Tycker vi ska vara nöjda med 1a halvlek iaf....
Kanske inte smakstarten Arbrå gav oss med 0-3 i baken...
Men dock det faktum att det stod 8-8 och de tog time out....
Sen perioden ska vi va nöjda med och ta oss vidare med!

"Vi mitt uppe i ett uppbyggnadsskede spelmässigt och då får vi acceptera att vi ibland hamnar i svackor. "
-arbrås tränare


Uppbyggnadsskede är vi väl alla i, så här i början av serien... Så att VI oxå har svackor är inget konstigt!

Nu tar vi nya tag, och vinner över de lag vi et att vi KAN vinna mot! =)

Motgångar är även det en gång framåt

//  #21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0