en tråkig förlust

Första seriematchen blev förlust.
Det var ganska väntat, men jag känner ändå en besvikelse i kroppen.
Kanske på mig själv? Kanske på laget? Kanske på domarn?
Vet inte riktigt!.....

Men något jag är stolt över är arrangemanget runt om matchen!
Uppenbarligen har våra match affischer gjort susen! hyffsat m publik! SJUKT KUL!
Våra matchprogram gjorde succé... =) weeei, vi tjänade några slantar på dem, även om inte det va meningen!
Men har man tävling så har man! =)

och LISA.... vår alldeles egna LIIIZA.....  vilken speaker! <3
Vi vill ju hellre ha dig på planen så klart!
Men ett stort tack för att du ställde upp!

Själv har jag en svullen och spräckt läpp... En spräckt haka och en blå näsa =)
Men annars mår jag bra!
Som domarn så fint påpekade så var ju det "en olycka"
Tror det mesta fula grejer som händer på plan ofta är olyckor och inte med meningen...
Men slag i ansiktet är väl ändå 2 min? Tydligen inte idag....

Det va inte därför vi förlora... men kändes surt i kroppen... och ont gör det också! =)

Nu tar vi nya tag.... Avesta borta nästa gång...
Men nu kan våra hemma matcher bara bli BÄTTRE!!

Ses på måndag!



OCH ETT STORT TACK TILL ALLA SOM TITTADE PÅ MATCHEN!!!


#21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0