handboll på hög nivå

Var idag och tittade på en annan match i vår serie, nämligen den mellan Vallentuna-Avesta Brovallen

och säger bara: herregud vilken match


resten får ni tolka själva







I övrigt tittade jag även på täbys herrar, b laget....
Lillebror va med... missade två, gjorde två snygga mål och avslutade efter 20 minuter med att skjuta målvakten i huvudet på straff = rött kort.

Dock vill jag påpeka att om målvakten rör på sig, tar bollen med handen och den studsar upp i ansiktet...
Ja då ska det inte riktigt vara rött kort. Men domarn höll inte med mig...
Och verkligen inte heller målvaktens mamma som satt breve mig på läktaren och kallade mig idiot för att jag protestera...

Jag åkte hem... Fan det kan ju bli bråk



Ses imorrn - pigga å glada

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0