Hedemora, är vi nu

Nu ha vi precis åkt förbi Hedemora....
Astrid uppmärksamma det snabbt....

"McDoooooonalds!!...  HEMKÖP! <3.... åååh... Lappens! Där har jag ätit.... eller jag å mamma!

Jag har släkt i Arbrå för er som vill veta oxå! "

hmm???   hedemora och arbrå?  någon som vet likheten mellan detta????


Iaf....

Vi åt en härlig lunch-middag på Måns-Ols som vi numera är stammisar hos! =)
Lasagne vart det denna gång! =)

Jag bad om mitt glas mjölk som vanligt, och nu sa hon " ja men visst ja! det borde jag kommit ihåg"
Så nu är vi bundisar! =)

Ber omursäkt för lite dålig update här på bloggen....
Men min åksjuka gjorde sig väl påmind på vägen, liksom Tessys
Så innan maten satt vi i bussen och diskuterade hur många spy påsar vi hade med, och vem som skulle spy när, var och hur..... Ja.... spännande för er och veta!
men nu vet ni varför uppdateringen är lite dålig!.... =)

Vi hoppas iaf att ni alla sitter där hemma och följer vår match ikväll oxå!

Hmm..... IDOL eller TÄBY - HK MIttDalarna....???

Vår match väl??

Vi hoppas Live rapporteringen ska funka någolunda denna gång, men förvänta er inga stordåd! =)

Vi hörs!

Kram på er

#21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0