Höstrusk

Det regnar ute... och jag som hade lovat både mig själv och Sara att gå ut och ta en springrunda (två innan måndag).
Usch, det är kallt och blött, men jag antar att jag måste lämna värmen här hemma och ge mig ut i alla fall. Jag viker mig inte så lätt, men det hade ju varit roligare att springa om solen sken... men men, jag lovar att ta på mig löparskorna efter att jag skrivit några rader.

För dem som inte vet det så har jag höstlov nu! Det är underbart. Jag är dessutom ensam i hela laget om att ha det, vilket gör det extra roligt att skriva om det! ;) Så, medan ni andra har jobbat (alla utom Tessy som är i Gävle den här veckan) har jag träffat vänner, varit i stan, shoppat, sovit, tagit det lugnt, kollat på film etc. Det har varit riktigt mysigt faktikst!
Det har dock inte blivit så mycket träning av sen i tisdags. Endast två långpromenader. Men strax blir det ändring på det!

Tog för första gången tag i salamiförsäljningen igårkväll... Lyckades sälja 6 stycken på mindre än en timme, så det känns okej. Får se om jag slår förra årets rekord i år... Någon som utmanar mig???

Är du som läser detta sugen på salami och vill hjälpa mig i tävlingen om att bli den som säljer flest salami i år?
Säg bara till!

Till salu

Vad: Salamikorv

Smak: Vitlök, Peppar eller Kryddmix                                            

Vikt: 800 g

Längd: 42 cm

Pris: 165 kronor

Leverans: v. 51

Extra: Presentförpackning med goda recept


"Salamin har låg fetthalt, 28%, som en vanlig hushållsost och innehåller över 90% kött, utan onödiga tillsatser. Den är även allergianpassad, fri från gluten, soja och mjölkprodukter. Framförallt är den omtyckt för den goda smaken"





Så kom igen nu där ute, stöd oss i damlaget och köp en salami, eller fler!


Tack på förhand
// Astrid Ånnegård # 13

Kommentarer
Postat av: Marie

Tack å lov att man har en hund som ger mig en anledning till att vara ute i detta hemska väder =)

2008-10-31 @ 15:32:42
Postat av: astrid

haha, grattis! ;)

2008-10-31 @ 15:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0