Im soOoOo sorry....

Vi kom inte längre än till Enlöping förrän Sussie (tack å lov) blev akut kissnödig!
Min käre mor här breve har väl tröttnat på att jag tjatar efter kisspaus hela tiden, så hon vägrar stannar...
Men nu blev hon ju tvungen!

Väl efter vårt lilla stopp på Statoil så kommer jag tillbaka till minibussen....
Då ropar dom, TA KORT MED LILL-BABS
Jag tog kameran, sprang in på statoil igen, för att få en idol bild med lillbabs...
Tyvärr gick hon precis in på toan hon oxå...så jag fick ge upp min jakt....

Är ledsen att ni inte fick dela detta ögonblick med mig...
Men kanske möter vi en kändis någon annan gång.....

Så för alla ni som är för unga för att veta vem Lill-Babs är, så kommer här två smakprov





Kram å Kläm // Myran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0