Imorrn är det match igen =)

Va kul det är att gå in och bara kika lite snabbt, och se att SÅ många har börjat skirva!
Det är underbart å se!! ( massa applåder till er alla i laget!!  ...minst lika höga som sussies!)

Jaja... Jag sitter i soffan och kollar fotbollen!... Saknar dock ögongodis som FIGO på den gamla goda tiden,
och saknar Allbäck... Men är alltid kul med fotboll!
Hoppas verkligen man inte missar lika mycket som Elmander gör...

Har laddat inför match imorrn, med att till frukost- lunch äta en god pizza, och till middag även favoriten Gulasch, då lika mycket mat som till 4 personer.... gott gott....
Så nu är min kropp välfylld med mat! Blir snart hungrig igen, och då finns det ju chips och dip hemma! =) haha
INGA GOJIBÄR FÖR MIG INTE!! nyttigheter? njaa.. =) haha


Längtar iaf efter att få sätta mig bredvid morsan min, i den lugna bussen och bege mig upp mot Avesta...
Har goda minnen från Avesta... i form av Avesta-makcor som jag brukade tjata till mig i bilen på väg upp till landstället i leksand...  grymt god macka med råkost sallad i.... mmmmm..... nu finns dom inte kvar längre... =(
(som ni märker tar MAT upp en stor del av mitt huvud! )

Ska självklart bli kul å spela match...
Hoppas min höft känns bättre imorrn.... Har ju en inflammation i höften...
Har vart hos Niklas idag och kört stötvåg på den, så nu känns det bättre.... Och lite voltaren salva på den så hoppas jag allt ska bli bra! =) ... reklam = www.rehabteamet.se



Ses imorrn =)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0