ledighet i några dagar...

Gårdagens träning va KUL!

Jag älskar att speka 3-2-1 i försvar, älskar att va halvback.
Då får man "slåss", nä men man får smälla på ordentligt! Det är kul!
Nu va det rätt lugnt igår på träningen.
Men det får mig att tänka på min tid i Hammarby, vi spelade en match mot Tyresö tror jag det var,
och dom hade deras stjärna på h9, gammal landslagsspelare...
Haha, hon gjorde inte ett mål, för så fort hon fick bollen i närheten av sina händer,
ja då fick lilla, lilla jag smälla på na och låsa ner na =) KUL!!!!!

Jaja....vi tränade på att spela anfall mot utgrupperat försvar, något jag egentligen borde träna på,
men (som jag aldrig gör) ställde jag mig frivilligt i försvar, i stort sett hela träningen! skoj skoj....

nu längtar jag till lördag , då är det match igen!!! wiiie

#21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0