måndagens träning

Nu har man kommit hem från dagens träning....duschat och sitter och smaskar på frukt och nötter tillsammans med Lizzie i soffan! =)

dagens träning va lugn, för att vara måndag!
måndagar är ju lotta ledig, så vi brukar stå utan målvakt-så även idag...
men leffe var snäll idag och träningen handlade mest av 2-4 spelet
ingen Tessy special eller något annat sånt jobbigt...skööönt!

Och bäst av allt, träningen va slut 20 minuter tidigare, och de sista 5 minuterna fick vi "egen tid"
Egen tid att leka med bollen, träna på sånt man vet man kan behöva träna på....
Så jag sprang ner i hörnet och tränade på mitt 0-steg som jag inte rikitgt får till på bästa sätt....

Men att ÖVERDRIVA ÄR DET BÄSTA SÄTTET ATT LÄRA SIG
tycker iaf jag....

Iaf.... att få gå hem lite tidigare idag va faktiskt guld värt!
Det behövdes idag.... och det märktes då vi fick två skador på slutet....

Så tack för denna dag,
så ses vi imorgon på träningen igen!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0