Mitt första inlägg!

Tycker att ni gör ett sånt bra jobb, ni som skriver här, men jag tänkte att man kanske ska lägga det berömda strået till stacken. Det blir ju faktiskt så mycket roligare om det är fler som skriver!

Har just kommit hem från träningen idag. Vilade från gårdagens, har känt mig så fruktansvärt trött, både i fredags när jag gick av träningen efter nästan ha spytt, och sen matchen där jag helt enkelt inte orkade springa. Nu känns det bättre dock, orken är på väg tillbaka! :-)

Kändes bra att komma ner idag också, och se att fler spelare än jag kan göra snygga "touchdowns", även under träning. Tack för det Carina! :-)

Nu ska jag iväg till Köpenhamn i två dagar, och ingen är mer förvånad än jag över att jag är borta i två dagar utan att lyckas missa en enda träning!

Bra jobbat idag tjejer, vi ses igen på fredag!

#2

Kommentarer
Postat av: Carina

Tack Kryck, för att du nämner mitt namn. Känns bra. :) Underhållningen som räknas. Hade ju till och med lite publik.

2008-10-08 @ 07:53:56
Postat av: Myran

toppen att fler skriver! =) bra initiativ kryck

2008-10-08 @ 15:21:17
Postat av: Astrid

Jag skrattar fortfarande åt din touchdown, det vet du! :D haha

2008-10-08 @ 19:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0