Mittdalarna nästa!

Torsdag. Dag innan match. Jag är taggad, känner mig dock lite krasslig i halsen, men det är inget som ska hindra mig att stå över ytterligare en match. Jag ska spela i morgon, det är ett som är säkert, sen får mamma säga vad hon vill... 

Dagen i dag har varit en ganska bra dag, trots att det inte blivit mycket träning av. Stod över idrotten i morse och undvek gymmet på eftermiddagen med tanke på halsen, men en promenad runt Rönningesjön blev det ändå. Det var en skön vända, solen sken och jag gick där och filosoferade för mig själv, som vanligt...

Väskan är packad och klar nu. Måste släpa med mig den till skola i morgon bitti, slutar skolan klockan 2 och en halvtimme senare är det samling. Hinner inte hem emellan. Men jag antar att ni tjejer också får släpa runt på stora Täbyväskan hela dagen...

För de som vill veta så fick jag full pott på matteprovet som jag så duktigt "pluggade" till i tisdags innan träningen. Fick tillbaka det idag och det kändes bra. Du ser Mimmi, jag är inte så dum som jag ser ut! ;) Och Hasse, det är bra att kunna räkna matte som präst också!...

Håller för tillfället på att laddar mobilen med "Snabba cash".  Måste ju ha någonting spännande att lyssna på under morgondagens långa bilresa... Det blir ju förmodligen inget One Tree Hill med tanke på omständigheterna... *Snyft* =(
Aja, life sucks sometimes...

Ladda gärnet nu tjejer, i morrn är det seger för vår del!!!
LATER
// Lillen #13

Kommentarer
Postat av: Therese

Astrid! Va snackar du om! Klart det blir One Tree hill! Har ju laddat datorn med 1 nytt avsnitt nu juh!

Ses i morgon!

2008-10-23 @ 20:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0