nya handbollsskor

Jag har löst mitt problem! =)
Det har inte bara att göra med att
 "jag behöver lägga på mig lite fler kilon"
"stoppa bly i skorna"
"kunna stå på bena"
"lite mer muskler på dina chickenlegs"
mm mm. och allt annat jag ständigt får höra

okej att jag är liten och tanig, men stått på bena under en handbollsmatch har jag f+n kunnat gjort bättre förut!

Kanske har det med min korsbandsoperation å göra,
men när jag i tisdags märkte att jag inte ens kan slajda baklänges utan att tappa balansen, ja då började jag fundera på vad som egentligen ligger bakom detta tappade balans-sinne...
Jag menar, efter 1 år av rehab, med mycket balans, borde jag väl kunna stå påmina ben?

Jag kom iaf på det... Jag hoppas det iaf....
Jag behöver NYA HANDBOLLSSKOR

Några mer stabilare helt enkelt....

Problem löst

NÅGON SOM HAR BRA TIPS PÅ BRA SKOR???

#21

Kommentarer
Postat av: Sonja

Jag älskar mina nya skor Adidas ett tips. försöker bygga in någon extra turbo knapp i den tips?



Lycka till Ikväll, jag had eju kunnat följa med kom jag på idag och bloggat ha ha ha

Det är jag ju bra på.

Ska träna nästa vecka är så sugen.

2008-10-24 @ 12:44:13
URL: http://minblogg-mittliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0