Spelarnas egna tankar.....

Skickade just iväg ett sms till alla iaget med orden "Hur känner Du så här, en stund efter matchen?

Här kommer några rader frn spelarna själva

Sara  - Besviken på förlust. Hade sett fram emot en vinst. Får ta nya tag imorgon!

Carina - Med tanke på att jag nästan-sovit, så är nog svaret "trött". Men även lite.... "fan att vi torska" å så klart klassikern " dom här tar vi hemma!"

Tessy - Det är alltid tungt med förlust... Surt sa räven! Matcen började bra sedan kändes det som vi tappade "vårt" spel. Revansch siget är maxat till returmötet!

Therese - Nu med en timmes efter tanke är det mpnga tankar som flyger runt...Dels känner jag stelheten smyga sig på...Dels tycker jag det är tråkigt att behöva spela mot lag där man aldrig kan veta vilka som spelar...Olika spelare varje gång... Jag tycker dock vi ska vara stolta över de perioder i matchen som vi spelar riktigt bra och vi vinner faktiskt andra halvlek med 12-10....Synd att det inte räckte hela vägen
(inägg av skribenten:: bra att vinna andra halvlek med två mål, då vi bara gjorde 3 mål de första 15 minuterna...! )

Astrid - Det är självklart jävligt bittert att förlora, det är det alltid. Men vad ska man göra? Vi hade oflyt med det mesta idag, passningar , avslut ja allt. Om jag ska till mig egen insats är jag långt ifrån nöjd. Jag öppnade iof starkt och jag slutar ALDRIG kämpa! Dock hade jag en dålig dag bakåt. Jag var trött i benen och hann inte med i de snabba vändningarna. Men viljan fanns där och den ska man inte klaga på, men idag räckte det inte till. Det var ett strakt A/B vi mötte idag. Den stora skillnaden var helt klart passningarna och inställningen. Det måste förbättras till nästa match! Denna är det bara att glömma och gå vidare.. På lördag är det match mot Enköping och då ska det fan bli vinst! Jag hatar att förlora!!!!

Jojjo - Tja! =-) jag känner mig mest frustrerad över att vi inte får fram vårt bästa spel, som jag vet att vi kan, när vi åkt så långt! Nu känner jag mig mest taggad och motiverad att tröna mer inför returmötet hemma =-)

Mimmi - Vi spelade bra men inställningen kunde ha vart bättre! Jag är nu jätte trött, men det kanske bara är ett tecken på att jag kämpade? =) puss :)

Myran - Just nu är man lite besviken på förlusten. Eller på hur matchbilden såg ut. Vi kom inte riktigt upp i nivå, och spelet klaffade inte riktigt.... Känns tråkigt! Känns som en konstig match. Nu har jag ännu ännu mer ont i min höft och längtar hem till sambon, som "råkar" vara naprapat! =) och så vill jag lägga mig i soffan och skeda med min hund och äta god mat! =)

Lotta - Tycker det var lite tråkigt att det inte var ett div 2 lag vi fick möta...Tyckte dock att vi inte gav upp utan fortsatte att kämpa-och att det gav utdelning. Vilken upphämtning! Undrar hur det hade slutat om matchen vart 10 min längre?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0