Träsket

Jaha... då var man där. I träsket. Det berömda (!?) gojibär-träsket.

De berömda bären

De berömda bären.


Gick i godan ro förbi hälsokostbutiken. Tänkte "Äh, ska man gå in å kolla om de har de där jäkla bären... varför inte." Å det var ju klart att de hade, så jag å köpte mig en påse.
Har försökt knapra i mig en "handfull" bär. Konsistens som russin, smak som... nja... inte äcklig, men inte heller goda. De går ner. Speciellt när man vet att det är sådana under-bär. :) Hon i butiken sa att en kund hade sagt att de smakade hallonbåtar. Det kan jag dementera direkt. Hallon är godare...

Katten Neo var inte speciellt imponerad.
Katten Neo var inte speciellt imponerad. Men nyfiken. Precis som matte.


Nu får vi se om jag också kommer springa omkring som en duracell-kanin som Astrid. (För visst är det väl bären Astrid? :) )



Linjen är rak!

#9

Kommentarer
Postat av: Sonja

Ha ha ha Vi kommer vara Goji (glada) hela bunten. Jag som var så laddad inför fredags träningen. Äter Gojjibären som en galning, men de smakar INTE gott :D



Men vem vill inte vara som Astrid...Lycka till imorgon brudar. Blogga så jag kan följa matchen från soffan.

2008-10-11 @ 19:21:11
URL: http://minblogg-mittliv.blogspot.com/
Postat av: Astrid

Haha, Klart att det är bären! ;)

Men jag håller med, de är ingen vidar smak på dem, men de går ner...

2008-10-12 @ 09:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0