Trist utan träning...

Det känns ruskigt tråkigt att ha missat träningen ikväll. Jag satt på möte angående en Uruguayresa med skolan som kommer äga rum i Mars...
Jag hade så gärna velat träna. Det kryper i hela kroppen på mig när jag inte är på träning då jag vet att ni är där och är duktiga. Satt på mötet och kollade på klockan hela tiden, tyvärr slutade det alldeles för sent för att jag skulle hinna till träningen i Skarpäng. Hoppas det var en bra träning i alla fall?

Aja, i morgon är det träning som vanligt igen. Jag längtar redan massor. Känns som det var evigheter sedan jag tränade sist, trots att jag var på gymmet en sväng idag, men det räknas inte... Abstinensen smyger sig på... 

// Astrid #13


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0