Bortaspöket dödat

Redan i seriepremiären på bortaplan tog vi död på förra årets bortaspöke, och det känns helt fantastiskt bra. Slutresultatet blev 31-20 till Glada Täby efter 16-14 i halvtid. Det var en riktigt rolig match, roligaste matchen jag spelat på mycket mycket länge, JAG ÄLSKAR DENNA SPORT :D, framförallt när vi vinner!!!

I bussen på vägen hem lånade jag och Tessy Myrans dator och kollade ytterligare 2 avsnitt av One Tree hill. Ska jag vara ärlig så grät jag nog större delen av hemresan, det var ju så sorgligt. Alla tyckte förmodligen att jag var koko när jag satt där och snyftade (eller rättare sagt grät massor, i alla fall i slutet) men den bjuder jag på. Det var ju så sorgligt! Och ni tjejer vet ju det vid det här laget att jag gråter väligt lätt av emotionella filmer...

När jag kom hem vid halv åtta åt jag mammas Älgfärsbullar med sås, potatis och rårörda lingon. Det var smaskens.
( Kanske mycket godare än er Donkenmat!?! )

Jag är helt slut efter matchen och det ska bli riktigt skönt att få krypa ner i sängen snart.

Sen är det träning i morrn igen...

Simma lugnt!
/ AÅ

Kommentarer
Postat av: Myran

haha, nu har jag oxå sett avsnitten!

och jag FÖRSTÅR varför ni grät, för det gjorde jag me!=)

2008-09-21 @ 22:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0