dags att lära känna

Vi laddade inför seriestarten redan förra helgen, med en träningsmatch mot Gustavsberg och sedan KICK OFF / Lagkväll
ute på Skåvsjöholm! En lyckad dag! =)

Väl under denna dag körde vi en rolig lek:
Alla skulle skriva upp 6 st påståenden om oss själva.
Sedan delades vi upp i 2st lag och skulle då pussla ihop påstendena med rätt person.
Hmm, någon som förstod vad jag just skrev?
Jaja.... Det va iaf för att se hur bra vi egentligen känner varandra!
Alla hade förstått uppgiften utan Gävle-Tessy, som skrev 6 ord om sig själv! =)
Vi andra hade skrivit meningar! Men det gick bra ändå! =)

Det visade sig att de vi kände minst är mystiska Therese Börjes och Junioren Astrid Ånnegård
Så nu tänkte jag att det är bäst att vi lär känna dom lite bättre!


THERESE BÖRJES

Jag fick en chock när jag upptäckte att jag fyllde 25 i somras och då alltså inte längre var 22.. Annars så har jag precis kommit tillbaka från skada, en axeloperation som var sista utvägen efter att jag dragit axeln ur led tre gånger på ett halvår. Nu kämpar jag varenda träning så mycket jag förmå att hinna ikapp med allt: kondition, snabbhet, styrka, spänst och allt sånt tråkigt men också psykiskt, att våga komma tillbaka till mitt spel, aggresivt och utan rädsla. Inte det lättaste!

Annars så har jag varit bnan jag kom bevandrad i handbollsstockholm. Lämnade täby när jag var 12 för att spela i Sleipner, några utav de roligaste handbollsåren! Efter det var jag på besök i fiendeland, Vallentuna innan jag kom tillbaka till Täby som spelare. Under åren har jag också tränat x antal lag i Täby: P-85, P-90, Damjuniorerna, Damlaget och nu Handbollsskolan tillsammans med Mimmi. Kändes som ett natruligt steg..! =)



ASTRID ÅNNEGÅRD

-kollar på One Tree Hill, och har inte tid just nu-
Vi får återkomma helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0