Jag är CAPERIO favoriten

Fick ett mail... Nån efterlyste "Dagens Träningsoutfit"
Så jag tänkte dra mitt strå till stacken



Förlossnings skadad som jag är, älskar Modo
Så hade jag FREDAG till ära, min vackra Modo tshirt på mig idag på träningen!

På läktaren sitter Caperios tränare (en av 100 st )
Som oxp ÄLSKADE MODO!

Och vipps så va jag hans favorit! =)

Till skillnad från JOJO som gör annat för att bli favorit, och hon säger det själv!...
(=läs den senaste raden med en stoooor sked ironi !!!!!! )

Så lätt va det.... Tur att inte alla innebandy spelare hatar oss pga klistret på bollarna!



Söndag = match = min första seriematch på 1 1/2 år!!

Wish US luck

// Myran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0