Kvällens träning

Träningen idag var jobbig, men rolig. En del fys, men även mycket fokus på våra kombinationer. Dock var olyckan framme och jag var tvungen att avbryta träningen efter dryga timmen... Det var rätt trist, men för er som hann bli lite småoroliga kan jag meddela att det bara var en sträckning i vänster ljumske. Niklas sa att det inte borde ta så lång tid att läka, så jag är snart på banan igen! Kommer ner i morrn och ser hur det känns i alla fall...

Och ÄNTLIGEN är affischerna printade och klara, så nu är det bara ge sig ut i Täby och affischera!  



På träningen blev jag också frågad om de jättenyttiga bären jag äter, så dagens länktips blir:

http://www.goqi.se/productshow.asp?id=5&bgcolor=1
Läs och begrunda! =)

Natti Natti
/ AÅ #13

Kommentarer
Postat av: Sonja

Skönt att du är på banan snart igen, inte kul när någon skadar sig när man själv är inblandad.

Du får ge mig lite extra affischer :-))



Vart köper jag bären??? Måste ha dom! Ses ikväll. Bra tyräning igår skönt!

2008-09-30 @ 11:22:00
Postat av: Astrid

Billigast är dom i hötorgshallen! ;D

2008-10-01 @ 18:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0