Citat från dagen

Citat från minnet, så eventuella ordval och ordordning ber jag om ursäkt för i förväg... (Så egentligen är det inga citat... utan bara rent påhitt. Kanske mer  "baserat på en verklig händelse")



SMS
"Jag blir lite sen. Hade inte räknat med att få skrapa rutorna på bilen"

Spontant kan jag känna att ca -4 grader skulle gett en hint...!?


SMS
"Jag blir sen. Har precis kommit hem efter att hämtat sonen från hockeyn. Jag kommer senare, men ni kan börja utan mig"

Va? Jag som trodde solen kretsade runt jorden.


Med kärlek till mina lagkamrater

Kommentarer
Postat av: Tessy

Hihi ett googlesökande senare inser jag den chockerande innovationen ;)

2009-02-11 @ 15:45:52
URL: http://tessymessy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0