Sjukling...

Som de flesta vid det här laget förmodligen vet så har jag varit riktigt risig i halsen och haft feber de senaste dagarna.
Jag har varit hemma från skolan och knappt lyft ett finger. Jag hatar att vara sjuk, det är så otroligt långtråkigt och jag känner mig så otroligt lat. Har inte varit utanför dörren sedan i onsdags... jag känner mig instängd...

Idag är det Derby. Vallentuna borta i Nya Tellushallen. Fan, jag hade så gärna velat spela. Jag var så taggd och ville vara med när vi spöade dem på bortaplan, men icke. Astrid får inte spela :(
Ni får helt enkelt spela för mig i eftermiddag tjejer. Och kom i håg att det bara är vinst som gäller!!! Ni vet hur de spelar så ge dem vad de tål!!

"It's not altitude that makes Kenyan runners good, it's attitude"

- Kenyansk löptränare

Visa en jäkla attityd idag tjejer. Och vilja!!
Måla upp bilden av vinst innan ni går ut på banan. Då vinner vi!
30 - 24 till Täby. Kom ihåg det!! 

Kommentarer
Postat av: Carina

Hm... ger du Vallentuna 24 mål...

Det får vi verkligen se till att det inte blir sant. :)

2009-02-14 @ 10:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0