Storslam

Trots att det inte kommit upp några officiella resultat här i bloggen så måste jag ju bara skriva om dagens prisutdelning, som hölls i Tibble på fredagskvällen..!

Det handlade alltså om Bowling- kampen från i tisdags, då laget samlades för en alternativ träning (Pga Caperios förlustmatch mot regerande mästarna Warberg.. Kunde väl åtminståne vunnit om dem skulle sno vår tid?)

16 stycken tappra  var vi där nere i bowlinghallen och ja, efter en stund så var vi faktiskt ensamma.
Discobowling, något som ställde till det för vissa (kloten ändrade visst färg och grejjer.. =))
Själv hade jag ju redan i förväg lagt anspråk på segern.. Kanske skulle varit lite mera ödmjuk  med tanke på att jag för ett år sedan inte ens kunde lyfta ett bowlingklot. Var med lite vaksamhet som jag sköt iväg första klotet.. Och den andra.. Och den 5e.. Ja, hela första serien blev rätt kass faktiskt..!
Men tänk vad lite ilska och jävlar anamma kan göra..! Började andra serien med en strike och på den vägen är det..!

Slutade 3a med mina 128 p.
Det gav mig ett utav mina 2 pris. Det andra var för kvällens upphämtning, dvs ökade min andra serie med 64 p, rätt bra..!
Jag är nöjd, och vi hade en skitkul kväll!

Vad blir nästa utmaning?
Guitar Hero?
Minigolf?
GoCart?






Den sista striken är den viktigaste..! =)




Mina fina priser, om ni bara visste hur välbehövligt den här flaskan kommer.. =)


Tack för en trevlig kväll!
Nu ska det laddas inför morgondagens match mot Mittdalarna

#7

Kommentarer
Postat av: Carina

Guitar Hero... absolut. I'm game. :)

2009-02-22 @ 01:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0