Äntligen...

är det dags att återuppta bloggandet. Det har varit mycket på senaste tiden och jag, tillsammans med övriga laget, ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen.
Men idag körde vi igång för första gången det här året, så nu ska här bli bloggandes av. Det har varit ett härligt lov men det har varit tomt utan handbollen! Jag är glad att vara tillbaka på banan igen.

Nytt för i år: Therese's nya frisyr och Astrids nya skor. Annars ingen märkbar skillnad från förra året. :)

På träningen idag spelade vi träningsmatch mot Täbys A-flickor. Det var kanske inte den mest spännande matchen, vi vann med ganska mycket, men vi tackar er tjejor för att ni ställde upp! Det var roligt!
Damlaget ställde upp med en trupp på åtta man: Jennie, Suss, Carina, Therese, Astrid, Kryckan, Lotta och Lotta! Det blev en match med mycker springande och lite vila, men det var välbehövligt för oss. Viktigt att få springa av sig lite (bli av med den sista julmaten) och känna på boll inför helgens match mot Stockholmspolisen.

Det förra mötet mot Polisen spelades på hemmaplan och slutsiffrorna blev 22-11 till motståndarna. Jag har inte så mycket att säga om den matchen, eftersom jag låg hemma i sängen med feberfrossa och en riktigt elak förkylning då, men att vi ska göra mer än 11 mål på söndag är en sak som är säker.
Matchen spelas i Skärholmshallen 16.15söndag den 11/1. Kom gärna och kolla då om ni inte har något bättre för er! Vi behöver ert stöd!!!

Det har blivit dags för mig att avsluta för den här gången.
Nu ska jag lägga mig på soffan med en varm kopp te och kolla på någon bra film.
Kram på er! 
Astrid Ånnegård #13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0