Armhävningar

Jag är inne på tredje dagen på mitt program. Ett program där jag tydligen om sex veckor skall ha övat upp musklerna och psyket för att göra hundra armhävningar, i sträck!
Vi får se om jag lyckas. En utmaning är alltid en utmaning, så självklart går jag in för fullt! Här skall göras armhävningar!
Någon där ute som vill utmana mig???
Mer info på: http://www.hundredpushups.com/

Idag är det fredag vilket betyder träning. Känns som om det var länge sen jag tränade... kanske för att jag inte gick på gymmet idag... men jag hade ju annat att fixa efter skolan...
I går var jag nere i simhallen och simmade ett antal längder... efter ett tag blir man så uttråkad på att bara räkna vändor hela tiden. När jag kom upp i 40 fick det vara nog. Mycket roligare att simma i havet där det inte finns några begränsningar! Men men. Alltid härligt att simma i vilket fall, och framförallt att sitta i bastun efteråt och bara slappna av!

Hoppas det blir många på träningen idag. I måndags, som sagt, blev träningen inställd, och i tisdags hade vi ingen målvakt.. :( Men det var en roligt träning i alla fall. Hoppas även att vi får sällskap av våra A-flickor på träningen ikväll. Skulle vara bra, för allas del, om vi fick träna ihop oss och bli mer samspelta! Det blir så mycket roligare då! =)

För dem som bryr sig tänkte jag meddela att kvällens middag blir "Fläskfilé gorgonzola". Mmmm. Mums! =) Jag kommer vara mätt och glad på planen ikväll. Eftersom jag fortfarande är ung, så har jag tid att laga middag innan träningen, trots att den börjar så pass tidigt. Aaah, jag vill inte bli gammal... =S 

Tänkte (i och med gammal ;) ) passa på att gratta vår alldeles egna "JO JO" i efterskott! Hoppas att du hade en toppendag igår! För er som glömde bort födelsedagsbarnet igår, passa på att gratta henne idag! Bättre sent än aldrig!

Det är fredag och jag mår utmärkt! Hoppas att ni också gör det!
See you later!
// Astrid såklart!


Kommentarer
Postat av: Lotta R

Hej

Ses på träningen , visst är fredagar sköna. träning och en hel helg att se fram emot. :)

2009-01-16 @ 17:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0