Match i morgon

Sätt upp ditt eget mål inför matchen i morgon. Fokusera och ge dig fan på att du verkligen ska uppnå ditt mål.
Det kan vara exempelvis att "jag ska aldrig sluta springa", "ingen ska komma förbi mig när jag står i försvar", "jag skall max släppa in si och så många mål" eller "jag ska göra minst x antal mål" osv osv.  

Målet för oss som lag är självklart vinst. Men jag tycker att vi ska sätta upp ett mål för hur många mål vi ska göra i morgon. Varför inte dubbelt upp mot vad vi gjorde mot Kungsängen sist? Om jag inte minns fel så gjorde vi 12 mål på bortaplan (eller var det 13?), och dubbelt upp av det blir alltså 24 (eller 26). Vi säger 25, det blir bra! MINST 25 mål mot Kunsängen i morgon alltså. Och självklart inte fler mål i baken än vad vi släppte in borta. Dvs. MAX 17 mål för Kungsängens del, det ska vi se till tjejor!

Kom igen nu hörrni!!!
"It is time for a change"

Jag har mitt mål klart! Fixa era och sen är det "fullt ös, medvetslös" som gäller på banan i morgon! TAGGA!
Natti natti // Astrid #13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0