Tungt idag

Alltid tråkigt med förlust. Har inte släppt det än. Tar nog några timmar till.

Jag vill inte skylla på att jag varit sjuk eller att jag har ont i foten. Ni som känner mig vet redan att min kondis inte är så mycket att hänga granen och enligt coach så är jag jävligt gnällig. Men tyvärr kände jag mig ändå hämmad. Vågade inte ta i riktigt och var galet trött i slutet.
Detta är inte min ursäkt, för jag borde efter 20 år kunna passa en boll och skjuta lite vid sidan om målvakten. Det sitter väl varken i fötterna eller magen.
Sitter bara och fundera på om jag hade varit bättre om... bla bla bla

Ska glömma den här matchen några timmar och fira min väns 30-års dag.
Ni som ska kolla på VM tillsammans önskar jag en trevlig kväll. Och till er andra också så klart.

#9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0