Varför...

Varför orkar vi inte stå upp mot HF SIF?

Varför förlorar vi hemma mot ett lag som vi vann med sex bollar mot på bortaplan?

Varför lossnar inte vårt skytte?

Varför har vi så oflyt med stolparna?

Varför drabbas vår tunna trupp av så många skador?

Varför trycker vi inte som vi ska göra?

Varför trycker vi inte som de svenska herrlandslaget gör?

Varför kan inte jag skjuta lika hårt och säkert som Kim Andersson?

Varför verkar det som om vi inte vill vara kvar i tvåan till nästa säsong?

Varför verkar det som om ingenting vill gå vår väg?

Varför kan inte allt bara släppa nu?

Varför kan vi inte komma in i värsta segerruset nu och vinna kommande matcher?

Varför? Varför inte?

Många frågor men inga svar...
Eller? Är det någon där ute som vet svaret, berätta gärna! Jag vill så otroligt gärna veta!

Matchen igår har jag inte så mycket att säga om. Att vi förlorar mot SIF med tre bollar (16-19) är, rent ut sagt, för jävligt, men trots detta tycker jag att vi gjorde en bra match med tanke på de förutsättningar vi hade... Det gäller bara att ge sig fan på att vinna och kämpa hela vägen till slutsignalen går. Bättre inställning från alla håll, och mer jävlaranamma!

Hejja Täby!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0