Avesta/Brovallen lördagen den 7 mars


Lotta hittar en nyckel i sin väska. Nyckeln till omklädningsrummet i Enköping.. hmm.. Det är svårt att komma ihåg en så stor träbit jämfört med nycklarna i Tibble...


Samling och förberedelser innan match.


Det enda rätta


En glad Carina


Och, för stunden, inte en lika glad Tessy ;)


Vi var bra bakåt


Stabilt såg det ut


Dock vet jag inte vad jag fick kortet för. Han sa någonting om drag i tröjan.. Vaddå?


Straffskytt Tessy


Tessan in action

Oficiell matchfotograf: Daniel Eriksson
Jag tackar och bockar så hjärtligt.

Lycka till på matchen i morgon tjejer. Jag drar till värmen. Se you!
Kramar Astrid Å


Kommentarer
Postat av: Tessy

Tack för bilderna :)

Se till att ha det underbart och kolla runt lite på potentiella klubbar för egen del :-)... Snackar med pappsen, du vet :)

Sköt om dig...

Vad säger ni ska vi skrälla imorgon?!

//KRAM Tessy

2009-03-13 @ 21:19:30
URL: http://tessymessy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0