Snart bär det av

I går var det min sista träning innan jag tar ett litet uppehåll på sådär en två veckor och åker till värmen i Uruguay istället. Det känns okej att åka nu efter att kontraktet i div. 2 är säkrat. Vinsten mot Avesta/Brovallen i lördags satt fint, mycket fint. Och beröm till alla tjejer i laget, efter en något kaotisk säsong så har vi ryckt upp oss på slutet och visat att vi faktikst kan. Med en så pass tunn trupp så är det enormt bra jobbat. Stort GRATTIS till alla! Vi har kämpat mycket bra.
Se till att göra ert bästa uppe mot Arbrå på Lördag och sen blir det storvinst hemma mot Hedemora, eller hur?

Träningen igår var inte så himla fartfyld. Jag kan bara prata för mig själv, men jag vet att många håller med mig då jag säger att det kändes tugnt i kroppen, och framförallt benen. Men det var en rolig träning ändå och jag var ju den första som vann cykeln också, så jag var nöjd.. haha. Det där förstår bara de som var nere på träningen. =)

Nu har jag precis laddat in bilderna från kameran på datorn för att kunna fota mycet nere i Uruguay, så nu kommer det ett litet axplock av bilder från de senaste matcherna. Hoppas ni blir nöjda, ni som har frågat efter dem!


Matchen mot HK Mittdalarna


På promenad i vintersolen


En taggad Kryck


En glad Therese


Som yngst i laget har jag förmånen att ha en egen frisör. Tack Therese =)


En glad Lotta


Nej, oj vad segt det gick. Bilder från matchen mot Avesta/Brovallen kommer i morgon istället! Puss och Kram
// Astrid Ånnegård #13



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0