Ååå åka karusell

Ja, det snurrade rätt rejält under träningen igår. Förmodligen var det inte så bra att jag tränade, fick dessutom värsta utskällningen av mamma när jag kom hem. Hon pratar om kristallsjukan och att jag ska kolla upp det, så det blir morgondagens uppgift. Det var ändå roligt att träna igår. Väldigt roligt med två målvakter så vi kunde spela mycket match, även om sjukan satte käppar i hjulen, och då inte bara för mig.. men men. Idag har jag knaprat alvedon igen, trots att det inte hjälper så mycket mot huvudverken, men jag var tvungen att ta någonting innan jag gick till skolan idag. Har nänligen suttit i en datasal i tre timmar och skrivit nationella proven i svenska. Det var sisådär... men men.
Ikväll ska jag ner och visa upp mig på träningen igen, blir förmodligen inte lika mycket springa idag, men att sitta på sidan om är jag trött på nu, så jag hoppas att jag inte känner av huvudet lika mycket.
Det ryktas även om att tränare Therse varit hemma från jobbet idag eftersom hon tog sprutan igår och fick konstiga biverkningar av den. Hoppas att du kryar på dig och att du mår bättre snart. "Krya på dig - hälsningar" skickas även till Petra som kände sig lite krasslig och till Kryckan, ta hand om foten så den snabbt blir bra! 

See you soon!
// #13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0