Onsdag 25/11

Ikväll är det äntligen dags för träning igen. Gårdagens träning uteblev med tanke på att juniorkillarna spelade match på vår träningstid. Tyvärr är det många tisdagar som gått bort för vår del, så man kan ju hoppas att vi kanske får tillbaka en träning av dem snart... 

Igår gjorde det iofs inte mig speciellt mycket att träningen blev inställd. Om jag ska vara ärlig så blev jag väldigt lättat när sms:et kom från Therese med "nyheten". Igår spelade jag nämligen DM med skollaget i Enskedehallen hela dagen så jag var helt mörbultad när jag kom hem på kvällen. Vi vann två av tre matcher, förlorade tyvärr mot Värmdö med tre bollar vilket gjorde att vi inte nådde hela vägen. Men det var roligt i alla fall och den åttonde december spelar vi "Tibble-Åva kampen" då vi förmodligen kommer krossa Åva stort inför en överfull Tibbleläktare.

Nog om skollaget och tillbaka till Täbys Damer. Jag hoppas att vi blir många på träningen idag. Det blir så mycket roligare då. Dessutom hoppas jag att coach har planerat att vi ska öva lite 3-2-1 försvar samt spela match, men då krävs ju som sagt att vi blir några stycken.

Om en timme är det dags. Ses då!!
Astrid Ånnegård #13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0