Sjuk igen...

...förmodligen svininfluensan den här gången. Har varit sängliggande sedan i torsdags kväll. Och jag som trodde att min stukade fot skulle tvinga mig till vila... Shit, jag är så fruktansvärt rastlös. Har i princip inte gjort annat än att legat i sängen med datorn i knät de senaste tre dygnen. Som tur är har Voddler underlättat lidandet en aning. Foten känns däremot helt okej. Tack lagkamrater för omhändertagandet vid olyckan på träningen.
Okej, nog om mig och mina åkommor nu.

Vallentuna och Åkersberga spelade mot varandra igår. Åkersberga vann med tio bollar, 28-18. När vi mötte Åkersberga förlorade vi med tre bollar. När vi mötte Vallentuna förlorade vi också med tre bollar... Samtidigt förlorade Åkersberga mot Rosersberg som Vallentuna vann över... Vad är detta? Jag börjar bli lite nervös inför vår match mot Rosers...

Serien i år har hittills varit väldigt konstig, om jag får uttrycka mig så. Det känns som att "alla lag kan vinna över alla". Trots detta så vill jag nog bara glömma onsdagens match mot Spårvägen. Vad hände där? Vi förlorade med 24-16 efter en riktigt usel match om jag får säga så. Rätta mig gärna någon om jag har fel? Det såg lojt ut från vår sida från början till slut och det kändes som om vi helt glömt bort vår spelidé och varför vi spelar handboll.

Men, den matchen är glömd nu. Nu rycker vi upp oss tjejer och taggar för fullt hela veckan inför lördagens match mot Polisen. Själv kommer jag förmodligen inte kunna träna, men jag ska försöka bli frisk och spelklar till lördag i alla fall. 

Tänkte passa på att bjuda på en film så här på kvällskvisten också, något som verkligen piggar upp. Man har ju ganska mycket tid att kolla runt på youtube när man är sjuk och knappt lämnar sängen, så varsegoda:



Kom ihåg att ett gott skratt förlänger livet och jag slutar aldrig skratta åt dessa söta filurer! =)


Kram
Astrid Ånnegård


P.s Tack Marie för hjälpen med youtube-klippen. Nu vet jag äntligen hur jag ska göra! :) d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0