Bra känsla

Ibland är turen på min sida. Sträckan Älvsjö - Hägernäs (som i vanliga fall brukar ta cirka en timme) tog i morse endast 40 minuter. Jag hann till både tunnelbanan och tåget med bara någon minuts marginal, men det är just de marginalerna som är så viktiga. Det måste betyda att detta är en alldeles utmärkt dag att spela match på. Marginalerna kommer vara på vår sida och vi kommer vinna över Avesta/Brovallen. Jag tvekar inte en sekund. =)
Nu är det mindre än en timme kvar till samling. Mysbyxorna är på och psykologiboken är nerpackad, med andra ord är jag redo för bussresan upp till Dalarna. Jag längtar redan till stoppet på Måns Ols, Haha.

Håll tummarna för oss idag vänner!!
Kram Astrid Å #13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0