I morgon smäller det

I morgon har vi samling i Tibble klockan tolv. Då avgår minibussarna upp mot Dalarna för en match mot Avesta/Brovallen i Kopparhallen 17.30. Halv två, cirkus, stannar vi till vid vårt stammishak "Måns Ols" uppe i Sala för att fylla våra magar med god mat. Förmoligen blir det någon form av kolhydratuppladdning, pasta skulle jag tro. Förutom jag då som är veteallergiker och alltid får mycket godare mat än alla andra! :)

  
"Måns Ols" i Sala. Förmodligen inte lika varmt när vi kommer dit i morgon.

Om man ser till tabellen så har det gått tugnt för Avesta/Brovallen i år. Tre spelade matcher, tre förluster och -74 i målskillnad. Men, här underskattar vi ingen. I handboll kan man aldrig räkna ut någonting på förhand. Det gäller att vi taggar och går in på planen med rätt inställning. Underkastelse kan leda oss i fördärvet... haha :) Jag tycker vi ska spela som vi gjorde mot Kungsängen förra helgen. Det var en grymt rolig match, med massor av mål. :) Vi ska allt visa Avesta/Brovallen vad vi går för. Hoppas att alla är lika taggade som jag!

I morgon får du dock inte lika mycket speltid som förra matchen Kryckovich! ;) 

Ha en toppenkväll nu allesammans! För min del blir det fredagsmys med god middag, idol och popcorn!
Over and out
Astrid Ånnegård


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0