inför matchen mot ksk

Tidig match imorrn = 11.15 i tibble
Startar med samling i tibble kl 10 =)

Upp i ottan som gäller!

Tack å lov (!!) åker inte Hasse till Öland, utan finns där vid vår sida!
För jag vet att jag iaf lätt skulle glömma fylla vattenflaskan, oroa mig över bananer
och framförallt sakna det stöd och trygghet han ger!
<3

Strunt samma...
Vidare till det jag skulle skriva i detta inlägg.
Nämligen att visa er läsare vad vi tränat på hela veckan
( speciellt Lisa, som av någon anledning ska "jobba" imorrn )

Detta gör vi varje morgon!




Så imorgon kommer vi vara smidigare än nånsin! =)



Jag menar... att vi kört samma träningsprogram som denna kille,sen vi va små - ja, det vet ju alla redan...
Så nu måste vi träna upp smidigheten!

/>

Ses imorn, pigga och glada!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0