Abstinens

Efter ett uppehåll från handbollen på lite drygt en vecka (med undandag från junior-sm i söndags) var jag otroligt sugen på att få gå och träna ikväll. När jag kom ner till tågstationen för att ta tåget vid åtta plingade det till i fickan och ett sms från tränare hade kommit. Dåliga nyheter. Tydligen skulle juniorkillarna spela match på vår träningstid ikväll, något som vi inte fått något som helst besked om, så träningen blev inställd. Så himla surt. Bara att vända om igen och återvända till de tråkiga studierna.
Vad är det för organisation om man inte ens kan meddela sina lag att deras träningar blir inställda?? Jag bara undrar... Inte nog med det, utan nästa tisdag har juniortjejerna match på vår träningstid på tisdagen, något som tränare TB inte heller fått någon info om heller...

Aja, nog om det. På lördag är det derby igen. Den här gången tar vi oss an Vallentuna på bortaplan. Shit, jag älskar derbyn. Nu är det bara ladda gärnet som gäller hela veckan tjejer, på lördag ska vi återigen visa var skåpet ska stå och göra en repris av DM-matchen. Vinst för Täbys damer är det enda som gäller. Med matchen mot Åkersberga i bagaget känner jag mig otroligt peppad, vi har ingenting att förlora. Bara köra på precis som vi gjorde förra lördagen och fokusera på vårt eget spel.. FULL FART FRAMÅT och HEM UTAV HELVETE! :)

Lördag 3/10 klockan 16.00 i Nya Tellushallen.
Vi ses där!

// AÅ #13

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lördag 3/10 klockan 16 i Vallentuna Sporthall

2009-09-29 @ 22:57:10
Postat av: Anders

Organisationen är under uppbyggnad och vi/jag försöker hinna med att få det att fungera, jag ber om ursäkt att avbokningen inte gick fram och lovar bättring.

ps. tack för du ställde upp i söndags. ds



Anders

2009-09-30 @ 14:44:29
Postat av: Sonja

Yeeeee ni kommer krossa!

2009-10-03 @ 08:38:27
URL: http://minblogg-mittliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0