Seriepremiär

Om endast några få timmar är det dags för seriepremiär. Då tar vi oss an Åkersberga på hemmaplan i Tibblehallen. Jag är så otroligt taggad, det känns alltid så fantastiskt bra att gå ut på planen efter ett långt uppehåll utan matcher. Att serien dessutom startar med ett derby för oss i år, gör det ju bara ännu roligare. Jag har inte varit så nervös som jag brukar vara inför match, kanske är det för att jag inte förstått vad som är på gång än, men när jag väl sätter på mig matchkläderna kommer förmodligen nervositeten komma smygande.

Det här kommer bli fantastiskt roligt. Tagga nu ordentligt tjejer och kom ihåg att det är Åkersberga som har pressen på sig. Vi ska bara ha grymt roligt och skratta massor idag. :)

// AÅ #13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0