Det var ett tag sedan...

Efter ett litet uppehåll här i bloggen tänkte jag faktiskt försöka dra igång det här med skrivandet igen. Igår fick jag en liten spark i baken då, hör och häpna, fler än en person kommenterade det just nu icke befintliga bloggandet. Nu återstår det inte alls mycket av denna säsong så det gäller att passa på innan den tar helt slut. Jag la ner bloggandet förut eftersom det blev färre och färre spelare i laget som skrev, och ni kanske skulle tycka att det var tråkigt att bara läsa inlägg från en och samma spelare, men om det nu är någon av mina lagkamrater som vill hjälpa till och fylla ut dessa sidor, så, be my guest! Annars får ni läsare nog stå ut med att det är jag som kommer stå för, i princip, alla inlägg framöver här i bloggen. Givetvis kommer ni bli uppdaterade om vad som händer och sker i Täbys Handbolls damlag nu i slutspurten av säsong 09/10.

Har ni frågor? Tveka inte, fråga på! 



Jag tänkte börja med att lägga upp lite bilder från förr förra matchen (hemma) mot Spåret. Det var en riktigt rolig match att spela, även om jag fick ta ovanligt mycket tjuvnyp och elakheter inne på linjen...































Och för er som är intresserade så kan ni se både bilder och filmklipp från matchen mot Enköping i lördags (20/2) på: www.lokalsport.nu
Scrolla ner en bit till "Dramatik när EHF vann!"


Hörs snart igen!!
Astrid Ånnegård #13

Kommentarer
Postat av: #9

Bra Astrid att du tar tag i det här.

Fantastiska bilder. :)

2010-03-01 @ 08:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0