2010-03-05

Sju tappra tjejer och en Hasse hade tagit sig ner till Näsbydal för träning igår. Sju tappra. En tränare, två "koner" och fyra ombytta för träning. Men det var en rolig och givande träning för främst flåset och samspelet ändå. Det var roligt att tävla på träningstid, flest poäng vann och kan ni gissa vem som vann tre av tre omgångar???
Jo, det var misann rätt gissat! Klart att det var jag! ;)

I morgon är det dags för den viktigaste matchen den här säsongen och för att få lite inspiration tänkte jag lägga upp lite bilder från matchen mot Kungsängen från förra säsongen. Vi vann den matchen och det ska vi göra i morgon också, med hästlängder!!! Inget kommer kunna stoppa oss i morgon! För att bemästra min nervositet skall jag tänka på det Therese sa om hjärnkirurgen och ta med mig det till matchen. Men givetvis är lite nervositet bra, då spelar jag som bäst!

Kom och stöd oss i Ekhammar(s?)hallen imorgon, matchstart 15.00.
Det är alltid roligare att spela inför publik, och självklart publik som stöder Täby HBK och inget annat!






Sussie punktad


Försvarsspel


--


--


Sara in action


One man down


Straffkast


Kryckan på kontring



I morgon smäller det som sagt!

"FULLT ÖS, MEDVETSLÖS" är min melodi!!!

// Astrid Ånnegård #13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0