2010-03-09

Ne men kan du tänka dig?!? Kvällens träning är inställd... igen... När vi för en gångs skull får träna i Tibble så är vi för lite folk. Totalt fyra spelare var redo att träna fullt ikväll, varav en av dessa var vår målvakt. Fyra sjuklingar var iofs redo att ställa upp som "koner", men hur roligt är det egentligen att träna tre personer + målvakt klockan 21.00 en tisdagkväll i CC. Nej, det blir full satsning inför morgondagen istället, förhoppningsvis. Kanske har någon av sjuklingarna hunnit friska till lite tills dess.

Nej, för min del blir det iaf träning med juniorerna och flickor 95. Måste ju fortfarande röra på mig även om det inte blir tillsammans med damlaget, och just nu känner jag mig inte jättesugen att gå ut och springa. Bättre då att känna sig "tvingad" att gå och träna istället för att det rinner ut i sanden.

På torsdag är det möte för damlagets del innan träningen. Jag antar att vi kommer diskutera kommande säsong och slutet på den här säsongen. Mötet börjar 19.00, men som så många redan vet så jobbar jag till 19.00 på torsdagar, så jag kommer ju bli aningen sen till det mötet. Men men, ingenting att göra åt. Bara att bita i det sura äpplet...

See you later!!
Astrid Ånnegård
# 13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0