Inställd träning

När vi för en gångs skull får chansen att träna på vår egen träningstid i Tibble, CC (vilket vi knappt fått på hela säsongen eftersom det spelats match på match på match på vår träningstid) är det för få spelare som kan vara med och träningen blir givetvis inställd. Jippie. Riktigt synd tycker jag som sett fram emot att få träna igen. Känns som att det var hur länge sen som helst jag höll i en boll med tanke på att vi hade matchledigt i helgen. Men men, ingenting att göra åt nu. Det är bara det att jag inte kan komma på träningen i morgon, vilket gör att det på torsdag när jag väl tränar igen, gått en hel vecka sedan jag tränade sist.. Till viss del får jag ju skylla mig själv, men har man sportlov så har man. Sista sportlovet för min del dessutom, så det gäller ju att ta tillvara på dagarna! :)

The one and only
Astrid Ånnegård
#13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0