Sweet!

Det blev träning med juniorerna tillslut. Efter middagen bytte jag om till träningskläder och började med en uppvärmningsrunda då jag sprang från Viggbyholm till Näsbydal. Träningen började sedan inomhus vid sju, och det var full fart redan från start. En del fys, vilket är väldigt nödvändigt för mig i den form jag är i för tillfället, och sedan en hel del springande.. Skottövning, matchspel tre lag och avslutningsvis matchspel två lag. En givande träning för främst konditionen för min del, eftersom bolltempot inte är lika högt som jag är van vid. Men jag har bara positivt att säga om dagens träning och om dagen insats, även om det börjar bli på tiden att jag lär mig hantera de mindre bollarna utan speciellt mycket klister...

Bjuder även här på några bilder från i lördags då damlaget var ute på promenad i vårsolen. Enjoy!!!

















Over and out
// # 13


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0